Touchpad [WAS: Zapnout DMA pro CDROM]

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pondělí Leden 19 10:41:56 CET 2004

Honza Houstek wrote:

> Jo, presne tak to funguje, hrozne se mi to libi.

Takze multifinger mi nejak nefachci :-(
Pritom jadro vypisuje : multifinger detection, palm detection.

Ovsem zjistil jsem, ze vlastne multifinger ani nepotrebuju,
protoze ten ovladac to umi i jinak.

Prekvapilo me, co takovy touchpad pod linuxem umi.
Tady je navod:

Tap kdekoliv => stisk leveho tlacitka
Tap do praveho_horniho rohu => stisk prostredniho tlacitka
Tap do praveho_dolniho rohu => stisk praveho tlacitka
Posouvani prstem pri pravem okraji => scrolovani nahoru/dolu (event 4,5)
Posouvani prstem pri spodnim okraji => scrolovani vlevo/vpravo
(event 6,7).

Neni to uzasne ? :-)

Roman DAVID