Re: Úspěch v případu změny práv k adresáři exportovaném Sambou (sambou to nebylo)

arpanet na post.cz arpanet na post.cz
Pondělí Leden 19 10:04:56 CET 2004

On Sun, 18 Jan 2004 19:01:57 +0100
Martin Kamín ZULU <martinkamin na quick.cz> wrote:

> :) Pletete si řidičák se školením, jak dát dohromady převodovku
mozna ...  -)

to mi pripomina .... muj stryyc velmi schopny konstrukteer ....
 uz nekdy v 80 letech travil spoustu casu v ruznych castech sveta
 nejen na vychode ... a kdyz se vrtam v aute tak si na je vzpomenu
 protoze mel takovej hezkej slogan .... kurna dyk je to jenom vec
 tak namahej hlavu a ruce ... a vono to nejak puujde ... aspon na
 dojeti ... dneska ve svym aute ma jenom 3 kusy naradi (klic
 na kola mobilni telefon a kreditku) ... protoze krome
 pichlyho kola ma vazne smuulu .... -(

a to je ten svet kterej zatim tucnakum nehrozi doufam ...

kdyz jsem u ty analogia s autama ....

proste ... linux je postavenej (mozna zbastlenej) z verejne dostupnejch
soucastek ... a nemusite se o nej starat ... pokud mate nekoho kdo to udela .... a ten kdo to udela nemusi zase shanet tajny informace
... za penize ... a pod nejakejma podminkama ktery urcuje vyrobce ...
... navic si tam klidne muze pridelat co chce ... je to jeho vec ...
pouze se o svoje napady a reseni ... pokud pouzije cizi napady a reseni
... a ty dal dava k dispozici ... musi podelit zpatky s komunitou ...

a tak ...

... je to vase vec jestli chcete jezdit v aute ktery vam nepatri a
o kterym nejni nic znamo ... a ktery vam vopravii jenom autorizovanej
servis ... nebo radeji ... v aute ... ktery sice mozna nezapipa kdyz
si nezapnete pasy a kdyz mu pridelavate turbodmychadlo ...
tak tam pasuje spousta ruznejch kusu ... a muzete si vybrat ... nebo
klido  udelat vlastni (a treba i z vysavace ... to je vase vjec )
.... ale zase to nejni tak ze votevrete kapotu zacvaknete a nastartujete ...

proste volba ... a je jenom na vas ....

. s tema autama ...
jezdim skodovkou 120 + lpg ... a delam si sam a kilak maam i s
 amortizaci okolo 75 hal ... vodni pumpu kdyz se mi vysypala,
 tak jsem mel zgeneralkovanou za hodku za 200 K na silnici ...
 ... na druhou stranu mi je trosku zima ... a sem tam si umazu ruce
 mam i druhy auto VW transportera ... a je to prima svezeni ... ale moc  si s nim smiru neumazu .... proste to je sice moje auto ale starat se
 o nej nemuzu ... proste si vyberte ...

Linux x widlows ...

nerikam ze linux je skodovka .... naopak ...

chci vedet co se mi v kompu deje ... chci si ho vopecovavat saam
... a ze tam nejni spousta (dobrejch/podivnejch) czarodeju, ktery
tam provozujou svoje (uzitecny/nekaly) kouzla ....

... proste to mate tak ...
windy chodej asi mozna jednoduseji ... spustim install ... vetsinou
zvodpovim par nejapnejch otazek ... a zadam licencni numero a je ...
(co je ... tot otazka)

tucnak po vas nuti si rozmyslet ceho chcete dosahnouet
... a vetsinou i chce abyste pochopil o co jde ... nadruhou
stranu vetsinou nedela nic co nechcete .... a pokud neco
nefunguje tak vam rekne co a procz ... a taaak ...

vazne ... a je to jenom muj nazor ... neco naistalit na woknech ...
a neco na nuxu ... kduz to udelam na tucznakovi .. tak mi to sice po
prve trva vo hodne dyyyl ... ale za to viiim ktera bije a po druhy
tretiii ... xtyyy to uz je vetsinou mejdyyylko ....

sem se s tiim psanim nejak rozvaasnil -)))))

\omluva ... i za tu (ne)cestinu ...
a hezkej den preju vsem ....

simon na cesa.cz

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity
   		  a nekdy je nejlepczi kedluben -)