kdm a vytuhla klavesnice - castecne vyreseno

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Pondělí Leden 19 14:34:42 CET 2004

Ahoj,

pred nekolika mesici jsem se zde ptal, proc mi vytuhne klavesnice, kdyz pustim
kdm. Situace byla takova, ze pri spusteni kdm nesel ani numlock, mysi se
klikat dalo, stroj bezel a pres ssh sel kdm sestrelit. gdm, xdm byl OK. Ted
jsem uplne nahodou prisel na to, ze kdm takto blbne pouze tehdy, pokud bezi
na 9. konzoli (tedy pokud mam na tty1 - tty8 login prompty, na tty9 pak kdm.
V tom pripade takto vytuhne. Omezim-li pocet login-promptu na mene nez 8
(tedy je-li kdm na napr. tty7), je vse OK.

Co se stane, bude-li kdm na napr. tty10 ci vetsi jsem nezkousel, tedy nevim,
zda se problem tyka exaktne tty9 nebo i dalsich.

--
Zdraví
Petr Vejsada