rozdilna velikost oddilu na disku

Jan Kokoska kokoska.jan na globe.cz
Pondělí Leden 19 14:44:54 CET 2004

On Mon, 2004-01-19 at 14:23, Pavel Janoušek wrote:
> [...]

Dekuji, zda se ze puvod problemu (root of all evil), je ve dvou
velikostech alokacni jednotky, ke ktere se vyrobci/linuxi autodetekce
priklaneji, v pripade Seagatu, nekolika IBMek a 3waroveho IDE RAID pole
je to:

Units = cylinders of 16065 * 512 = 8225280 bytes

v pripade Maxtora to je:

Units = cylinders of 1008 * 512 = 516096 bytes

Toho Maxtora uz jsem dlouho nereklamoval ;D takze se ho jdu pokusit
prebudovat, takovehle odlisnosti tady netrpim.

--
Jan Kokoska