Jakou verzi Debiana?

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pondělí Leden 19 19:21:00 CET 2004

Peto V. (2) wrote:

> Mozte mi zaslat link?

zkuste treba hledat heslo "XFS patch"

> Povedzme, ze xcem XFS+grsec (resp. nejaku inu "konfliktnu situaciu")
> a xcem to dat na Woodyho/DebianSID - pomozete mi, kde a ako si cosi
> podobne vyhladat?

reseni zavisi vzdy na konkretni pripadu. V pripade XFS+grsec muzete
sahnout po jadre MDK, protoze tak uz jsou oba patche (i kdyz ne
nejaktualnejsi) zakomponovany a konflikty vyreseny -> odzkousene reseni.

Pokud konflikt nastane u jinych patchu co chcete uzit a v zadnem distro
jadre nejsou, pak muzete bud hledat po netu jestli uz to nekdo
nevyresil. A nebo si to proste udelat sam. Nicmene, pokud nejste kernel
hacker + nejde o trivialni zaplaty, pak v pripade moznosti bych
doporucil vzdy radeji otestovane jadro distributora treba za cenu ne
uplne aktualnosti.

> Pouzivam Debian, ale je to pekny suhrn a dik za odpo.

Na tom ani tak moc nezalezi. Jadro je pomerne samostatna entita kazde
distribuce, takze ve vetsine pripadu neni problem uzit jadro MDK, nebo
treba SUSE ve Woody instalaci.

Dan