Jakou verzi Debiana?

Peto V. (2) konfery2 na seznam.cz
Neděle Leden 18 22:15:49 CET 2004

| Pred casem se to tu probiralo.
Mozte mi zaslat link?
Ako pisem v svojom maili - gg nenasiel ABSOLUTNE NIC na .linux.cz pri
slovach vanilla a vanila

| Da se rici, ze z hlediska stability/ odzkousenosti je to tak trochu vec
| osobniho nazoru. Oficialni - cista - vanilla jadra jsou co se tyka
| novych features udrzovana v konzervativni cistote. To znamena, ze nove
| vlastnosti jsou pridany pouze tehdy, kdyz jejich maintainer uveri
jejich
| proverenosti. Takze IMHO z hlediska urcite duveryhodnosti muzete brat
| vanilla jadra za dobry zdroj.
OK, to by sme mali :)

> [...]
vcelku
| netrivialni zalezitost udrzovat celou vec pod uplnou kontrolou umerne
se
| vzrustajicim poctem patchu. Napriklad chcete-li v jadre XFS, pak
| stabilni verze je proti 2.4.21 jadru. Od te dobry preci jen vyvoj
| postoupil a navic byste si takove jadro musel sam udrzovat co se tyka
| bezpecnostnich zaplat (do_brk, mremap ad.). A to uz vubec nemluvim o
| aplikovanich konfliktnich patchu. (XFS+grsec treba). V te chvili uz je
| vyhodnejsi poohlednout se po nejakem uz hotovem jadre od distributora.
Povedzme, ze xcem XFS+grsec (resp. nejaku inu "konfliktnu situaciu")
a xcem to dat na Woodyho/DebianSID - pomozete mi, kde a ako si cosi
podobne vyhladat?

| Vyber je celkem siroky - treba MDK, RH, SUSE atd. Da se samozrejme
| uvazovat o jiste "mensi" otestovanosti distro jader (zvlast u prehojne
| patchovanem jadru typu MDK). Nicmene da se predpokladat ze se hodne
| snazi aby k nejakym problemum nedoslo.
Pouzivam Debian, ale je to pekny suhrn a dik za odpo.
| Dan
Peto