ipac-ng na rh9

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Úterý Leden 20 00:16:06 CET 2004

M. Foltýn wrote:

 > dd,
 > prosím o radu. na pocitaci s rh9 (libpng-1.2.2-16,libpng-devel-1.2.2-16)
 > jsem si zkompiloval aplikaci ipac-ng (ipac-ng-1.27). pokud pouziju
 > prikaz ipacsum s parametrem --png (vytvoreni grafu) graf se nevytvori,
 > ale dostanu chybove hlaseni:
 >
 > libpng warning: Application was compiled with png.h from libpng-1.0.5
 > libpng warning: Application  is  running with png.c from libpng-1.2.2
 > gd-png:  fatal libpng error: Incompatible libpng version in application
 > and library
> [...]

aha, ted jsem se dival. ipacsum je perl script a vyuziva GD knihovnu
(takze to asi bude nejaky perl <-> GD lib interface, pak samotna GD
knihovna a mozna neco navic - rpm pkg dependencies by mely pomoci).
Takze problem je asi az nekde tam a samotny ipac-ng je ok.

V mailing listu (ipac-ng na sf) se mluvilo o (verzi si nevsimejte)
  gd-1.8.4-111
  perl-GD-1.33-42

Nekompiloval jste neco treba GD knihovnu? Zkusil bych remove/ new
install knihovny a doprovodnych depend balicku - ale tech primo z RH
distribuce at je jiste ze jsou ok.

Dan