ipac-ng na rh9

"M. Foltýn" konference na itnet.cz
Úterý Leden 20 07:47:21 CET 2004

> aha, ted jsem se dival. ipacsum je perl script a vyuziva GD knihovnu
> (takze to asi bude nejaky perl <-> GD lib interface, pak samotna GD
> knihovna a mozna neco navic - rpm pkg dependencies by mely pomoci).
> Takze problem je asi az nekde tam a samotny ipac-ng je ok.
>
> V mailing listu (ipac-ng na sf) se mluvilo o (verzi si nevsimejte)
>  gd-1.8.4-111
>  perl-GD-1.33-42
>
> Nekompiloval jste neco treba GD knihovnu? Zkusil bych remove/ new
> install knihovny a doprovodnych depend balicku - ale tech primo z RH
> distribuce at je jiste ze jsou ok.

ja vim, ze uz asi vypadam jako pako, ale...
perl-GD knihovnu jsem samo kompiloval, ta neni soucasti distribuce
a prekompilovaval jsem ji uz asi 20x

zavislosti: perl, libgd, libpng, zlib

tyto a vsechny ostatni balicky jsou pouzity z distribuce rh9 + up2date

nakonec jsem z ftp pana kerslagera pouzil i gdlib a perl-GD a zacalo to
fungovat. je to sice reseni, ale vadi mi, ze nevim, cim to bylo a kde
byla chyba.

dekuji vsem za pomoc

--
marian