distribucia na workstation

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Leden 20 14:04:16 CET 2004

hello all,

po poslednom rozdrbani sa mojich windowsov stojim opat pred otazkou, ci
na
pracovnu stanicu nahodit linuxy. poprosil by som skusenych o radu -

mam skusenosti s linuxom na serveroch, povedzme ze celkom bohate, ale
graficke
prostredie bola vec ktoru som nikdy nepouzival (a kvoli tomu ani
neinstaloval).
na workstatione je to vsak zaklad. netusim ktory window manager zvolit,
ako (a ci vobec)
pustim windows aplikacie... wine pokial viem je kompatibilne len tak
trochu a kupovat
vmware sa mi kvoli tomu nechce.

ma tu niekto prakticku skusenost s lindows? podla screenshotov to
nevyzera zle a
cena je pouzitelna.

windows chcem opustit kvoli dieram a nestabilite, ale obavam sa ze
desktop na linuxe
nebude ovela lepsi. mal som par dni nainstalovany mandrake a poradilo sa
mi menenim
themes dostat gui do takeho stavu, ze po starte okamzite padlo, a kde si
nastavenie
uklada, to som nenasiel.

poradte prosim gui-beginnerovi kde zacat, alebo ze sa na to vykaslat a
pockat este
par rokov.. linuxom na serveri som si isty, ale na desktope je moja
dovera zatial miziva.

dakujem za vsetky reakcie
michal rybarik