distribucia na workstation

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 20 15:03:27 CET 2004

Rybarik, Michal wrote:
> mam skusenosti s linuxom na serveroch, povedzme ze celkom bohate, ale
> graficke
> prostredie bola vec ktoru som nikdy nepouzival (a kvoli tomu ani
> neinstaloval).

Tak to sme 2. ja na linux presel hned jak mi sef dovezl novou pecku - ta
predtim to nezvladala.

> na workstatione je to vsak zaklad. netusim ktory window manager zvolit,
> ako (a ci vobec)

KDE je pro techniky, Gnome je pro takove mene technicky zdatne - podoba
se v urcitych rysech macintoshum.

> pustim windows aplikacie... wine pokial viem je kompatibilne len tak
> trochu a kupovat
> vmware sa mi kvoli tomu nechce.

30 dnu jede, pak staci obnovit registraci. Ja ho zatim taky tak
provozuji dokud wokna neodstrelim uplne.

> windows chcem opustit kvoli dieram a nestabilite, ale obavam sa ze
> desktop na linuxe
> nebude ovela lepsi. mal som par dni nainstalovany mandrake a poradilo sa
> mi menenim
> themes dostat gui do takeho stavu, ze po starte okamzite padlo, a kde si
> nastavenie
> uklada, to som nenasiel.

Staci obcerstvit profil. Vytvorte si noveho uzivatele, prekopirujte si
jeho home do sveho a zmente si uid/gid na svoje.

> poradte prosim gui-beginnerovi kde zacat, alebo ze sa na to vykaslat a
> pockat este
> par rokov.. linuxom na serveri som si isty, ale na desktope je moja
> dovera zatial miziva.

Vite co, prectete si muj jeden delsi OT co jsem sem posilal nekdy cca
pred 2 tydny. Jmenovalo se to tusim OT: Zazitek

JL.