baliky pro WBEL

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Leden 20 15:38:53 CET 2004

> Byly v nem nejake bezpecnostni chyby

Aha. Takze v muttu nebyly zadne. Hmmm ...

> a cetl jsem stiznost nejen na licenci, zlepovani der, ale i na postup
> vyvoje. Univerzita chce redistribuci se zaplatami (modifikace) extra
> povolovat (coz je u bezpecnostnich/locale zaplat problem). Krome toho je
> omezena redistribuce, ktera neni dovolena pro zisk (coz bude zrejme
> pusobit potize pri prodeji jakehokoliv CD s Linuxem).

Fajn. Licence je trochu divna, ale ze to nekdo nedal do distribuce prece
neznamena, ze to nemuzu pouzivat, ne?

> V baliku je editor pico, ktery (nevim jak ted) neumel jeste nedavno
> UTF-8, cili mel potize v narodnim prostredi (coz souvisi tesne s
> lokalizaci, ktera je s UTF trivialni). Spolu s nemoznosti zaplatovat je
> to tragedie.

O nemoznosti zaplatovat nic nevim. Kdyz vyjde dira, tak si zaplatu najdu
primo na UW. Priznavam ze to neresim z pohledu distributora.

S UTF-8 opravdu problem je, existuje par work-aroundu na urovni vstupnich
filtru. Nadeje, ze to nekdy vyresi poradne, take existuje.

-- Honza Houstek