Problem se zprovoznenim Jabber serveru

Michal Koblížek m.koblizek na seznam.cz
Úterý Leden 20 20:03:28 CET 2004

Zdravim!

Mam problem se zprovoznenim intranetovyho Jabber serveru pod Debianem.
Vsude se pise jak je to jednoduchy, ale ja na to nemuzu prijit a v archivu sem nic nenasel.
Kdyz se snazim pripojit, spojeni vytuhne, resp. porad na neco ceka.
Vytvoril jsem pokusnyho klienta a kdyz se podivam do logu Jabbera, tak je v nich
"bouncing a routed packet to pokus na 192.168.1.254/pokus from 13 na c2s/810BAF0: Internal Delivery Error"
V adresari /var/lib/jabber se mi ale vytvoril zaznam klienta, ve kterym je ulozeno jmeno a heslo
a stejne to nejede. Jabber je z Debiana Woodyho a je to verze 1.4.2. Mam nainstalovanou MySQL i PostgreSQL.
Nemam funkcni Bind (resp. DNS) - nekde sem cetl, ze by to mohlo mit vliv.
Nevite nekdo co s tim?

S pozdravem Michal Koblizek