Problem se zprovoznenim Jabber serveru

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Leden 20 23:07:20 CET 2004

Dne Tue, Jan 20, 2004 at 08:03:28PM +0100, Michal Koblížek napsal:

> Mam problem se zprovoznenim intranetovyho Jabber serveru pod Debianem.
> Vsude se pise jak je to jednoduchy, ale ja na to nemuzu prijit a v archivu sem nic nenasel.

Jednoduchy cha cha cha cha cha cha

jabber je hnusna potvora, ktera si dela co chce, jednotlive transporty mluvi
ruznymi verzemi protokolu a vzajemne si nerozumi. Navody k tomu nejsou nebo
si odporuji. Pameti to spotrebuje vagony a vagony.

> Kdyz se snazim pripojit, spojeni vytuhne, resp. porad na neco ceka.
> Vytvoril jsem pokusnyho klienta a kdyz se podivam do logu Jabbera, tak je v nich
> "bouncing a routed packet to pokus na 192.168.1.254/pokus from 13 na c2s/810BAF0: Internal Delivery Error"

V zadnem pripade to nebude bezet bez DNS, musite pouzivat resolvovatelna
jmena a v DNS udelat furu zaznamu. V navodu se treba pise, ze kdyz je nekde
transport pro ICQ, tak staci kdyz je v DNS ten server, ale to absolutne
nechodi, musi tam byt i icq.server.domena.cz a podobne pro dalsi transporty.

zdravim
dan