Compaq contura aero a problem z diskom

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Úterý Leden 20 22:54:16 CET 2004

Dobry den!

Mam problem so $SUB respektive z diskom co v nom mam. pri boote a pri
zaspati disku sa my objavuje chyba:

hda: set_multmode: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
hda: set_multmode: error=0x04 { DriveStatusError }

Ta je spominana i v dokumentacii k jadru a na jej mozne odstranenie je v
konfiguracii i volba ktora bi mohla pomoct ale i snou sa chyba
vyskytuje. viete mi poradit? rozmyslal som i o starom IDE drivry kedze
je na celom radici len jeden disk ale neviem ci potom budu fungovat i
funkcie APM (disk sa po necinnosti vypina co som si nastavil v biose ja
sam)  teraz mi tato chyba dokaze na dlhy cas zastavyt pocitac.

Dalej bi som bol vdacny za ukazkovy config jadra. to co som nasiel na
nete bolo vedsinou na stare jadra (2.0 a starsie) alebo som dostal este
jednu konfiguraciu na newsoch ale tam doticny vobec nepouzival APM a
PCMCIA co su funkcie bez ktorich sa ja nezaobidem.

Zatial mi cely system funguje uspokojivo okrem toho disku.

Za pomoc dakujem.

P.S. nemate nikdo na predaj do tohto laptopa pamet? ci uz 4MB alebo 8MB.