Kde stahnout Clara OCR a jak "to" donutit "hezky cesky?"

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Středa Leden 21 02:03:12 CET 2004

Ahoj vespolek,

ze stranek Clara OCR se neda nic stahnout, nevite, kde se "povaluje"
posledni tarball verze zdroju tohoto OCR programu?

Take jsem se zde myslim kdysi docetl, ze nekdo domluvil "Klare", aby "cetla"
hezky cesky. Mohla by mi dotycna osoba prosim poradit jak na to? Chce to
asi nejakou tabulku pro kodovani ci co a buhvicojeste ;)

Ale ty zdroje shanim predevsim, takze kdo vi kde jsou, prosim o URL :)

Dekuji,

zdravi,

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka na seznam.cz