Hlasovatko

Martin Blaha conf.linux na seritech.cz
Středa Leden 21 09:08:09 CET 2004

Miroslav BENES napsal(a):
> Ono jde o dvě věci - jednak jak různé podoby "jazyka" vnímají
> různí lidé v konferenci (naz tom se asi nikdy všichni
> neshodneme), ale druhá a IMHO daleko důležitější věc je
> dodržování nezkomolených odborných termínů. Ono se to pak dost
> blbě dohledává "v archívu". Několik příkladů z poslední doby
> (náhodně jsem prohrabal hlavičky za poslední 2 měsíce :

Tyto chyby bych prisoudil spis k neumyslnemu uklepnuti se
na klavesnici

> "Re[3]: reunlevely (was Konference o qmailu)" / runlevely

pismeno E je vlevo od R - prst sjel pri psani vlevo

> "Film s titulku"  / titulky

U a Y je na QWERTY klavesnici rovnez vedle sebe

> "LM Senors na Asus P4P800" / Sensors

I mne se obcas stane, ze pri rychlejsim psani nedomacknu
klavesu az dolu - ovsem myslim si ze zpravy ktere clovek
posle do konfery, kterou vidi spousta lidi, je dobre pred
odeslanim po sobe precist.

Martin