Bridge + Firewall

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Leden 21 11:11:53 CET 2004

> Ahoj. Som novy v tomto fore a s Linuxom este len zacinam. Robym FIREWALL
> pred jeden server BRIDGE som rozbehol bez vecsich problemou cez "BRCTL"
> a karty mam v "promisc" moe bridguje to v pohode ale ked zadam pravidla
> do "iptables" ignoruje ich to a cez BRIDGE prechadza stale vsetko
> dokonca aj ked v iptables nastavim vsetky defaltne politiky na "DROP" vo
> vsetkych tabulkach. Ako je to mozne ? Co mam spravit aby to filtrovalo?

Psal jsem o tom asi pred pul rokem, hledejte v archivu. Je potreba
patchovat kernel, hledejte na strankach http://ebtables.sf.net.

Bacha na to, udelat filtrujici bridge je dost "o hubu". On totiz na siti
neni vubec videt a zkuste pak neco dohledavat.

-- Honza Houstek