Bridge + Firewall

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Leden 21 15:22:58 CET 2004

On Wed, Jan 21, 2004 at 11:11:53AM +0100, Honza Houstek wrote:
> Psal jsem o tom asi pred pul rokem, hledejte v archivu. Je potreba
> patchovat kernel, hledejte na strankach http://ebtables.sf.net.
Potvrdzujem, minuly tyzden som to prvykrat skusil a funguje to DOST dobre.

> Bacha na to, udelat filtrujici bridge je dost "o hubu". On totiz na siti
> neni vubec videt a zkuste pak neco dohledavat.
??? To som nejako nepochopil, je to dolezite? :-)

> -- Honza Houstek
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
       Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
               beer," or "free speech," but "Free Tibet."