vlastni distribuce

Daniel Bar daniel.bar na seznam.cz
Středa Leden 21 13:08:33 CET 2004

Ret - Timeless wrote:

> Zdravim.
>
> Najde se tu mezi vami nekdo, kdo uz ma nejake zkusenosti s tvorbou
> nejake distrubuce linuxu?

Pokud to minite obecne a nikoli jako nutnou soucast dalsi casti dotazu,
pak se podivejte na www.linuxfromscratch.org. V archivu uz na toto tema
zcela jiste neco je (a docela mozna uz i v linux.cz list FAQ).

> velmi by me zajimalo, jak vlastne funguje
> isolinux, nebot jsem nenasel nikde poradny k jeho pouziti, ten ktery je
> dostupny na webu vyrobce je delany patrne pro linuxoveho guru, chybi v
> nem jaksi navod pro nekoho, kdo tohle zkousi poprve. Prosim aspon nejake
> odkazy na stranky, kde by se tim zabyvali.

Vzdycky je moznost stahnout si nektery z linuxovych rescueCD a podivat
se, jak to delaji ostatni.

napr.
http://rescuecd.sourceforge.net/
a nebo http://way.kgb.cz/indexu/browse.php?cat=49

neco uzitecneho pak na google + "isolinux howto"

Dan