vlastni distribuce

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Leden 21 15:20:34 CET 2004

On Wed, Jan 21, 2004 at 10:35:16AM +0100, Ret - Timeless wrote:
> Zdravim.
cau

> Najde se tu mezi vami nekdo, kdo uz ma nejake zkusenosti s tvorbou nejake
> distrubuce linuxu?
Ano.

> velmi by me zajimalo, jak vlastne funguje isolinux, nebot jsem nenasel nikde
> poradny k jeho pouziti, ten ktery je dostupny na webu vyrobce je delany
> patrne pro linuxoveho guru, chybi v nem jaksi navod pro nekoho, kdo tohle
> zkousi poprve. Prosim aspon nejake odkazy na stranky, kde by se tim
> zabyvali.
Je to dost jednoduche (aspon ked si guru :-)). Sucastou isolinux-u je subor
isolinux.bin, ten skopirujes niekam do rootu CD (napr. boot/isolinux/), a das
parameter mkisofsu zhruba
-b boot/isolinux/isolinux.bin -c boot/isolinux/boot.cat \
-no-emul-boot -boot-load-size 4 -boot-info-table -l

Do adresara boot/isolinux mozes dat aj isolinux.cfg, ktory ma taky isty format
ako syslinux.cfg.

Bacha na to, ze bootovacie prostredie biosu na CD nepozna joliet ani
rockridge, takze mozno sa subory jadra a initrd budu volat inac. Ako to uvidi
bios zistis, ked imidz namountujes s parametrami -o norock,nojoliet

> [ret]
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
               Dudes! May the Open Source be with you.