Outlook, mail server na linuxu. How to?

B.Duda b.duda na rubicon.cz
Středa Leden 21 14:03:07 CET 2004

www.outlookstore.com

mozna by vam docasne pomohlo toto, zaujalo me to, ale nezkousel jsem.

-----Original Message-----
From: David Michal [mailto:david.michal na rabatcr.cz]
Sent: Wednesday, January 21, 2004 1:08 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Outlook, mail server na linuxu. How to?

Zdravim,
Nahrazeni firemnich serveru novymi s OS linux, je prozatim popsano pouze v
planech. Ale za tri tydny mi dorazi dva nove HP Proliant ML370. A ja stale
jeste nemam doresenu jednu otazku. Nejdrive jsem hledal groupware reseni, to
uz jsem vzdal a pockam az se vyskytne neco pouzitelneho. Ale co musim
doresit, je jak zajistit aby vsechna posta jednotlivych uzivatelu byla k
dispozici jak v outlooku tak na serveru pres nejaky webaccess. Tam kde jsou
desktopy bych teoreticky mohl pouzit IMAP misto POP3, ale jak to provest u
uzivatelu s laptopy? Tito potrebuji mit svou postu k dispozici at jsou v
siti nebo ne. A navic bych nejradeji IMAP, vzhledem k neobratnosti outlooku
nepouzival vubec. Jenze to uz jsme zase zpet u Groupware reseni. Nevite
nekdo jak z toho ven?