Outlook, mail server na linuxu. How to?

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Leden 21 17:43:00 CET 2004

Dobry den,

Neviem, ale ja pouzivam vo firme IMAP a mozillu na vsetkych pocitacoch.
A ked si chcem zobrat lapop
so sebou tak si dam stiahnut maily (off line mod), pricom si vyberem
ktore zlozky sa mi maju stiahnut.
No a ked sa vratim ono sa to bez problemov zosynchronizuje.

>Jinak POP3 reseni je v kazdem pripade mene pracne, nicmene takova
>dodatecna sluzba jako Cyrus IMAP + webmail
>(http://directory.google.com/Top/Computers/Software/Internet/Clients/Mail/Web-Based/?tc=1
>ja jsem zkousel Squirrel a je ok) urcite potesi.

Samozrejme mam na serveri webmail, ktory bez problemov chodi tiez...

Vlado

--

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio