Outlook, mail server na linuxu. How to?

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Středa Leden 21 21:01:21 CET 2004

David Michal wrote:

> POP3 asi bude prozatim jedina pouzitelna cesta. Problemem bude, ze vsechny
> zpravy budou v jednom foldru inbox. Kdezto na klientskem PC budou rozhozeny
> do slozek dle pravidel.

AFAIK tak mail client operuje s ID zprav, takze i kdyz si je roztridite
do podslozek dle libosti, nijak to nevadi. (Outlook AFAIK funguje dobre,
dneska jsem zkousel Mozillu 1.6 a nejak jsem nepochodil - resp. to bylo
ok tak 1.5 hod, pak se vsechny zpravy stahly z nejakeho duvodu jeste jednou)

> Squirrel vypada dobre a pry ma i cestinu, navic spoustu plugins, zkusim ho.

Cestinu ma. Pokud s ni budete mit problemy, tak se juknete do archivu.
Uz se to tu nekolikrat resilo.

>  - smazane zpravy se nepresunou do kose, ale pouze se jim nastavi priznak a
> v outlook zustanou jako preskrtle

it's not a bug, it's a feature. ;) Pro uplne smazani je treba uzit
prikaz z menu (neco jako uplne odstraneni zprav oznacenych ke smazani)

Pokud ale funguje offline IMAP support, pak IMHO neni co resit.

Dan