GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Vlastimil Ott junk na e-ott.info
Středa Leden 21 22:50:51 CET 2004

Dave Lister wrote:

Nejak nechapu smysl vaseho mailu, resp. toho 'problemu'. Cetl jsem prvni
clanek, pekne rozebrane, ale...Chtel jsem reagovat stejne jako pan Kosina.

> No podle toho cloveka prave takhle uzavrena licencni slmouva neni platna
> nikdy. Ty zakony platej pro vsechny pripady a to jak kdyz je soft
> zdarma, tak kdyz se plati. Pokud bys vas to vazne zajimalo, staci si

Stokrat opakovana lez se stane pravdou? To se nekdo ozve az ted, po cca
15 letech, kdy tady zname nejaky software? To prece tedy platilo uz na
prvni 'freeware' v msdosu, ne? Abych nekecal, pise se tam o zmene
autorskeho zakona, tak dejme tomu, ze se to vztahuje na soft typu
acrobat reader, kancelar software602 (jak se to jmenuje?) a dalsi, ktery
vznikl v poslednich letech. Nechce se mi verit tomu, ze by velke firmy
poustely do sveta 'licencni ujednani' (ne licenci - podle clanku!),
ktere by bylo neplatne v nasich koncinach...

Popravde - domnivam se, ze je to bublina...

--vo