GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Dave Lister dave na dave.ok.cz
Středa Leden 21 22:52:50 CET 2004

On Wed, Jan 21, 2004 at 10:50:51PM +0100, Vlastimil Ott wrote:
> [...]
>
> Stokrat opakovana lez se stane pravdou? To se nekdo ozve az ted, po cca
> 15 letech, kdy tady zname nejaky software? To prece tedy platilo uz na
> prvni 'freeware' v msdosu, ne? Abych nekecal, pise se tam o zmene
> autorskeho zakona, tak dejme tomu, ze se to vztahuje na soft typu
> acrobat reader, kancelar software602 (jak se to jmenuje?) a dalsi, ktery
> vznikl v poslednich letech. Nechce se mi verit tomu, ze by velke firmy
> poustely do sveta 'licencni ujednani' (ne licenci - podle clanku!),
> ktere by bylo neplatne v nasich koncinach...
No jasne, ja mluvil o licencnich smlouvach - teda hlavne o GNU/GPL. Co
se tyce licenci na kusy k pouzivani (u komercnich apps) to je neco
jinyho.

> Popravde - domnivam se, ze je to bublina...
No bublina - ja myslim, ze to je celkem jedno, dokud se nic nebude
resit. Ty pravnici co to psali z toho zadnou senzaci nedelali. Proste to
jen hodili na svuj web - analyzu GNU/GPL. Nic vic v tom neni. A podle
noveho zakona to je tak jak to je.

--
DK