GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Leden 22 09:15:07 CET 2004

	Tak to jste mne vazne rozesmal, pokud Microsoft povazujete za malou firmicku (zrejme dle nazvu), pak vezte, ze zrovna jejich Licencni ujednani v pripade obcanskopravnim sporu bude rozcupovano na padrt (a mozna v nezanedbatelnych castech i v obchodnepravnim).

> Popravde - domnivam se, ze je to bublina...

	Pro Vas, pro me jakozto technika asi taky, ale vezte, ze jsou pravni problemy, ktere nejsou, nebyly a v dohledne dobe nebudou alespon ramcove uspokojive vyreseny a ze existuji obrovska seda mista, kde ciste zalezi na erudovanosti (v pripade mnoha ceskych soudcu spise jak kdo podmaze, jak se soudce vyspi, jakou ma naladu...) soudce nez na zneni litery zakona.