GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Dusan Zatkovsky dusan na printsoft.cz
Čtvrtek Leden 22 09:32:16 CET 2004

Dne čt 22. leden 2004 09:15 jste napsal(a):

> 	Tak to jste mne vazne rozesmal, pokud Microsoft povazujete za
> malou firmicku (zrejme dle nazvu), pak vezte, ze zrovna jejich
> Licencni ujednani v pripade obcanskopravnim sporu bude rozcupovano
> na padrt (a mozna v nezanedbatelnych castech i v obchodnepravnim).

"Instalací, kopírováním, naètením, otevøením nebo jiným použitím
SOFWAROVÉHO PRODUKTU souhlasíte s podmínkami této smlouvy EULA a jste
jimi vázáni. Pokud s podmínkami této smlouvy EULA nesouhlasíte,
Výrobce a spoleènost Microsoft Licensing, Inc., ("MS") vám nemohou
udìlit licenci na SOFTWAROVÝ PRODUKT. V tomto pøípadì nejste
oprávnìni k používání nebo kopírování "

Takze som nikde neodklikol Souhlasim a ani som neposlal kopiu
podpisanej zmluvy do microsoftu, cize zmluva je neplatna.

"SOFTWAROVÝ PRODUKT nesmí být použit na vìtším poètu procesorù, než je
uvedeno na poèátku této smlouvy EULA."

Dobry vtip.

"Jakékoliv pøedpokládané záruky se omezují na 90 (devadesát) dní u
Softwaru a 1 (jeden) rok u hardwaru firmy Microsoft."

Co je v rozpore zo zakonom, nakolko v CR je tusim zaruka 2 roky.

Takze mozeme povazovat Windows za freeware?

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky