GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Aben Siatris aben na webcom.sk
Čtvrtek Leden 22 11:31:38 CET 2004

Dňa Wednesday 21 January 2004 21:17 ste napísali:
> Dobry vecer,

nemylme si pojmy s dojmy :)
aby bolo jasne, tak EULA, alebo ine licencne ujednanie
nieje platne z jedineho dovodu - a to preto lebo je dane
najavo kupujucemu az po uzavreni obchodu (kupe). takyto
dodatok ku kupnej zmluve je nepristupny a nepomoze ani
tlacitko Suhlasim/Nesuhlasim pri instalacii software a vyhlasenie
ze pokial clovek nesuhlasi moze produkt vratit.
Naproti tomu pokial idem na nejaky web a pred downloadom
daneho software som nuteny odkliknut ze suhlasim so vsetkymi
podmienkami (EULA,GNU...) a az potom stiahnem software, dal
som tak jasne a jednoznacne najavo (je to preukazatelne)
ze som s podmienkami suhlasil a teda sa ich musim drzat.
Tvrdenie "predajcu" moze tak podporit i napriklad to ze komunikacia
s "klientom" bola zabezpecena (SSL).
takze pokial odsuhlasenim GNU/PL podmienim stiahnutie software
z mojho webu, je tak tato licencia platna a downloader/kupujuci
je tak povinny drzat sa tychto ujednani pri pouzivani tohto software.

tot vse.