GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Dave Lister dave na dave.ok.cz
Čtvrtek Leden 22 10:39:56 CET 2004

> Dobry vecer,
Dobry,

> takze pokial odsuhlasenim GNU/PL podmienim stiahnutie software
> z mojho webu, je tak tato licencia platna a downloader/kupujuci
> je tak povinny drzat sa tychto ujednani pri pouzivani tohto software.
Neni pravda. Vy jste akceptoval nabidku, ale tato informace nebyla jasne
sdelena tomu, kdo vam onu nabidku ucinil. Bavil jsem se s tim pravnikem
a rikal, ze licence by byla platna, ale muselo by se stat asi tohle:

1) nabizim sw, k tomu dam na web licenci
2) nekdo si to chce stahnout, tak mi napise mail (podepsany), ze to chce
   a souhlasi s podminkami (dva souhlasne projevy vule)
3) ja odpovim, ze ok a at si to uzije

Jedine pak dana licence vejde v platnost. To ze kliknete nekde na nejaky
cudlik neni k nicemu.

David Kubicek