Firewall

Tomas Ferster tomasferster na zoznam.sk
Čtvrtek Leden 22 09:36:45 CET 2004

Potrebujem spravit firewall :
[PC]-------[FIREWALL]--------[OSTATNA SIET]
ktory by niako nemenil adresny priestor (cize PC za nim by malo adresu zo siete prednim) iba by filtroval a to co nechcem aby preslo aby zastavil. Proste aby pocitac za nim vobec nepoznal ze je za firewalom, iba proste k nemu nedojdu pakety na zakazane porty a zo zakazanych IP. Myslel som ze niaky "firevalovany bridge" je dobry napad ale je mi v podstate jedno co to bude len nech to funguje. Vie niekto o niakom dobrom sposobe ako to spravit aby to bolo OK. Poradite mi niaky zrozumitelny HOWTO podla ktoreho by som to spravil.
P.S.: mam RedHat 9.

Dakujem