RH8, Exchange4Linux - IMAP problém

Tomáš Fronk froncin na seznam.cz
Čtvrtek Leden 22 10:05:46 CET 2004

Zdravím, včera jsem si zkoušel Exchange4Linux na  mém domácím testovacím PC,
a došel jsem k problému se kterým si nevím rady...

Instalace proběhla v pořádku přidal jsem uživatele a zkusil jsem se připojit
přes email klienta V RH (Ximian nebo tak nejak)
ten mi při pokusu o navázání spojení zahlásil že port 143 neodpovídá (to by
měla být služba IMAP)

zkusil jsem se připojit telnet localhost 143 a  nic tam neběželo.

Vím že musím vytvořit v /etc/xinetd/ soubor imap2
a ten musí obsahovat údaje o službě imap, ale v manuálu EXCH4Linux jsem
našel jen syntaxy pro inetd daemona ale ne pro xinet.

Nemá někdo možnost poslat mi imap soubor pro EXCH4Linux?

Případně nějaké zkušenosti problémy které mám očekávat?

Jsem začátečník a jen tak laboruji s Linuxem tak prosím někoho kdo toto
používá aby mi pokud je to možné poradil.

HW:
PII - 350MHz, 396 RAM, 15GB
SW:
RH 8 - kompletní instalace (je to test PC)

A proč to dělám:
Ve firmě bych rád přešel z W2000Server a Exch2000 na LINUX (množí se nám
uživatelé ;-) )

Předem děkuji za případnou pomoc.

Tomáš Fronk
mailto:froncin na seznam.cz