ACPI 2 --> hacknuti??

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Čtvrtek Leden 22 10:34:27 CET 2004

Igor Bujna wrote:

> Zdravim,
> mam nainstalovany linux verze 2.4.23 na Trustix-u verze 2.0. Muj
> problem spociva v tom, ze  kazdy vikend, kdyz neni zadny provoz na
> tomto serveru, tak server se vypne(v pondeli po prichodu server je
> vyply a blika power dioda).Po precteni manualu k zakladni desce(ASUS
> CUSL2), je tento server ve sleep modu.V biosu v sekci "Power
> Management" je vse vyple. V konfiguraci lila jsem zadal tyto parametry
> : "noapm noacpi pci=noacpi acpi=off", pro vypnuti acpi rezimu. Porad
> vznika stejny problem. Zkousel jsem i upgradovat bios, ale zadny
> [...]
Dobry den,
tento email jsem poslal asi pred mesicem.
Zkousil jsem cely system preklopit na novy disk a dat do jineho
pocitace. O vikendu se stane, ze pocitac se zase vypne a to
uplne(nesviti nic).
Pred vikendem jsem zmenil heslo na roota, a nechal v provozu jenom tyto
sluzby: ssh, courier-pop3, squid, syslog a postfix s amavisem-0.3.12.
V logu nebyl zadny zaznam o spusteni serveru do rezimu halt. Je to divne?!
Ten puvodni server jsem odpojil od site a je v provozu cely tyden a
stale funguje.
Nevim , kde mam hledat chybu .Myslite, ze nakdo ten server hacknul??
Diky moc za vase nazory

Daląí informace o konferenci Linux