ACPI 2 --> hacknuti??

Daniel Ciprus dan na vl.sk
Pondělí Leden 26 18:32:15 CET 2004

* Igor Bujna (igor.bujna na maxi-tip.cz) in message wrote:
> Igor Bujna wrote:
>
> Dobry den,
> tento email jsem poslal asi pred mesicem.
> Zkousil jsem cely system preklopit na novy disk a dat do jineho
> pocitace. O vikendu se stane, ze pocitac se zase vypne a to
> uplne(nesviti nic).
> Pred vikendem jsem zmenil heslo na roota, a nechal v provozu jenom tyto
> sluzby: ssh, courier-pop3, squid, syslog a postfix s amavisem-0.3.12.
> V logu nebyl zadny zaznam o spusteni serveru do rezimu halt. Je to divne?!
> Ten puvodni server jsem odpojil od site a je v provozu cely tyden a
> [...]

Nieco podobne som zazil pri akcii : "Odpalujte sa zdroje" ked nam nas
dodavatel dodal uzasne cases so zdrojmi zrejme spred prvej svetovej
vojny. Pocitac fungoval bezvadne a jednoducho sa raz za cas polozil 'do
kytek'. Vymena zdroja , podotykam VCASNA , pomohla. Az som takyto stroj
nechal bezat dalej, prisla na rad doska a disk. Takze skuste popozerat
na HW ci je ozaj v poriadku ..

Dan.