GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Čtvrtek Leden 22 11:56:26 CET 2004

Aben Siatris wrote:

> len podotykam ze podla nariadenia EU by sa mali uchovavat vsetky
> logy minimalne pol roka. pokial totiz policia poziada o nejaky log
> ktory nemozete poskytnut lebo ste ho zmazali, moze to byt docela
> neprijemne.

To by me _velmi_ zajimalo, o jaka narizeni jde a jake logy by se po 1.5.2004
mely uschovavat. Momentalne mi neni znama ani povinnost mit nejake logy,
netusim, co maji obsahovat (staci treba datum a runlevel 3 start a dale datum
a runlevel 0 start? Je to spravny log ? Takovy si pro policii rad schovam).

--
Zdraví
Petr Vejsada