Cyrus IMAP či jiný a PREAUTH

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Leden 22 12:10:30 CET 2004

Dobrý den,

Potřeboval bych používat IMAP démon, který umí PREAUTH. Zatím mám
nasazený Cyrus IMAP, který je moc pěkný, leč PREAUTH neumí. Existuje na
to nějaký patch? Umí nějaký jiný (rozumný) IMAP démon PREAUTH?

Existuje nějaká možnost, jak PREAUTH emulovat?

Našel jsem co by se asi muselo opatchovat přímo v cyrus imapd, ale
protože jde o balíček z distribuce, musel bych si posléze udržovat
vlastní verzi,  což mi nepřijde jako dobrý nápad.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster