GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Dusan Zatkovsky dusan na printsoft.cz
Čtvrtek Leden 22 13:28:00 CET 2004

Dne čt 22. leden 2004 13:21 jste napsal(a):

> Jenze autorsky zakon je mnohem mekci nez typicke licencni ujednani
> o sw. Kdyby se sw ridil jen autorskym zakonem, tak by se mi to
> docela libilo.

Ano, ale na zaklade autorskeho zakona nemozete dielo napriklad
kopirovat pre ine ako sukromne potreby, nemozete ho modifikovat a
podobne, co by mohlo mat vplyv na open-source v pripade ze by v CR
bola gpl neplatna. Predpokladam ale ze platna je, pokial nie je,
urcite sa to upravi vstupom do unie.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky