GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Aben Siatris aben na webcom.sk
Čtvrtek Leden 22 15:38:12 CET 2004

Dňa Thursday 22 January 2004 13:28 ste napísali:

> Ano, ale na zaklade autorskeho zakona nemozete dielo napriklad
> kopirovat pre ine ako sukromne potreby, nemozete ho modifikovat a
> podobne, co by mohlo mat vplyv na open-source v pripade ze by v CR
> bola gpl neplatna. Predpokladam ale ze platna je, pokial nie je,
> urcite sa to upravi vstupom do unie.
vid moje poslane citacie zo zakona.

1) kopie mas "defaultne" zakazane ak ide o software
2) kopie mas povole automaticky ak to vyzaduje fcnost programu
   alebo ide o nutnu zalohu, alebo si archivacny ustav ci kniznica
3) modifikovat mozes pokial je v skratke program chybny a nefunguje
    tak ako by mal :) "nevyhnutný na prepojenie počítačového programu
s počítačom na účel a v rozsahu, na ktorý bol nadobudnutý"
   to znamena ak ti mrkvosoft povie ze ak kupis windows 20003 na
   firewall server ale ono to akosi nefunguje, tak si s tym mozes robit co xes
   za tym ucelom aby to fungovalo ako si ocakaval ze by to fungovat malo
   pri kupe.