MD9.2 (2.4.23), ATI TV WONDER, HDD -> vytuhnuti pocitace

michal švanda msvanda na hospital-pe.cz
Čtvrtek Leden 22 14:36:29 CET 2004

ahoj.

 prosim vas, nesetkal jste se nekdo s timto problemem:

 mam mandrake 9.2, kernel 2.4.23, tv kartu ATI TV Wonder.
pocitac motheboard MSI K7T266 Pro, Athlon 1,4Ghz, 512MB, grafika - MSI
geforce2 32MB, HDD Seagate 200GB IDE, DVD-ROM, CD-RW

 pokud sleduji televizni program v xkach - GNOME (xawtv) a soucasne delam
nejakou velkou diskovou operaci - kopirovani velkeho souboru (600MB), tak
pri zkopirovani cca 400MB pocitac uplne vytuhne a nepomuze nic (klavesnice
ani mys nereaguje), pomuze jen hw reset. take se mi zda, ze diskova operace
trva dele, rychlost kopirovani je v tomto pripade kolem 1 MB/s.

 ve win 2000 se mi to nestavalo, takze vyslovene hw chyba to byt nemuze.
spise asi ovladace, preruseni, nebo neco takoveho. nevite nekdo, co s tim ?
za jakoukoliv radu predem dekuji.

 p.s. pokud uz se to tady diskutovalo, tak se omlouvam a asi mi to uniklo.

 michal.