MD9.2 (2.4.23), ATI TV WONDER, HDD -> vytuhnuti pocitace

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Leden 22 15:39:25 CET 2004

On 22. Jan, 02:36 PM CET, michal ?vanda <msvanda na hospital-pe.cz> wrote 26 lines:
> ahoj.
>
>  prosim vas, nesetkal jste se nekdo s timto problemem:
>
>  mam mandrake 9.2, kernel 2.4.23, tv kartu ATI TV Wonder.
> pocitac motheboard MSI K7T266 Pro, Athlon 1,4Ghz, 512MB, grafika - MSI
> geforce2 32MB, HDD Seagate 200GB IDE, DVD-ROM, CD-RW
>
>  pokud sleduji televizni program v xkach - GNOME (xawtv) a soucasne delam
> nejakou velkou diskovou operaci - kopirovani velkeho souboru (600MB), tak
> pri zkopirovani cca 400MB pocitac uplne vytuhne a nepomuze nic (klavesnice
> ani mys nereaguje), pomuze jen hw reset. take se mi zda, ze diskova operace
> [...]

Nevím přesně, ale mám pocit, že jsem tuto desku vracel dodavateli, protože
tam byla buggy čipová sada (dva roky zpět).

Tehdy mi to při pingu na síťovou kartu resetovalo stroj.
Zkuste sledovat: watch --interval=0 cat /proc/interrupts
realtime by se měl točit pořád

MK