Mutt, odesilani posty (SMTP) [Was: Rozhovor nekolika lam...]

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Leden 25 19:17:12 CET 2004

> Presne tak - ja se vzdycky podivam z ceho je to posilane a udelam si
> takovy predbezny usudek:)

  Nekteri lide jsou nuceni pouzivat i tyto produkty, takze tady pozor.
Ale pravdou je, ze se vetsinou vyjadruji uplne jinak (vetsinou :))

> Snad muj sylpheed neurazi... mutt jsem se chtel naucit - ale to bych
> musel rozbehat postfix. Az bude cas, pridavam do TODO.

  Pokud Vam jde o pouhe odesilani posty, je zbytecne instalovat Postfix.
Staci neco co nasimuluje sendmail a pomoci SMTP to odesle, napr.

  ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/system/mail/mta/
  http://www.icewalkers.com/Linux/Software/520550/msmtp.html
  ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/system/mail/mta/
  ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/system/mail/mta/

  Tak jsem to mel resene ja v dobe kdy jsem pouzival Mutt, plna
spokojenost. Presel jsem na Evolution, prece jenom je zde mnohem vice
featur (mysleno kalendar, kontakty, ...) s moznosti napojeni na MS
Exchange (nezkousel jsem, chystam se to vyzkouset).

RV
--
Robert Vojta