Mutt, odesilani posty (SMTP) [Was: Rozhovor nekolika lam...]

Petr Sigut petr.sigut na atlas.cz
Neděle Leden 25 19:17:58 CET 2004

Dne Sun, 25 Jan 2004 19:17:12 +0100
Robert Vojta <robert na v0jta.net> napsal:

>   Pokud Vam jde o pouhe odesilani posty, je zbytecne instalovat
>   Postfix.
> Staci neco co nasimuluje sendmail a pomoci SMTP to odesle, napr.
Jo, diky moc, ja o tom tak trochu vim, ale vzdycky si reknu: tak pekne
si nastavis getmail na stahovani posty, postfix na odesilani a mutt na
cteni a vim na psani - at je to pekne unixovite a jednou se ti to jako
budoucimu linuxovemu adminovi bude hodit...

ale pak chci rychle na mail, a sylphed se na me pod win-s zkratkou tak
pekne smeje:)

>   Tak jsem to mel resene ja v dobe kdy jsem pouzival Mutt, plna
> spokojenost. Presel jsem na Evolution, prece jenom je zde mnohem vice
> featur (mysleno kalendar, kontakty, ...) s moznosti napojeni na MS
> Exchange (nezkousel jsem, chystam se to vyzkouset).
Ja myslesl ze jak jednou okusis mutt, tak nikdy zpet. Neco jako Vim...
ale asi kdyz mate nejakou rozsahlou postu, tak je to takhle lepsi...
vzpominate na mutta v dobrem? ma to cenu? pri tech par mailech denne, co
mam...

--
Petr Šigut
petr.sigut na atlas.cz