Mutt, odesilani posty (SMTP) [Was: Rozhovor nekolika lam...]

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Leden 25 19:29:41 CET 2004

On Sun, Jan 25, 2004 at 07:17:58PM +0100, Petr Sigut wrote:
> Ja myslesl ze jak jednou okusis mutt, tak nikdy zpet. Neco jako Vim...
> ale asi kdyz mate nejakou rozsahlou postu, tak je to takhle lepsi...
> vzpominate na mutta v dobrem? ma to cenu? pri tech par mailech denne, co
> mam...

Zdravim,

vyhodu muttu, pine apod. vidim v moznosti cteni posty ve 99% komfortu
na jaky jste zvykly at jste primo na tom stroji kam posta pada ci ve
windows prihlaseny pres putty. Tech 99% proto, ze nelze spustit
prohlizec priloh.

Kdyz si budete chtit precist postu u tatinka na pocitaci a pouzivate
evolution, ktera je fakt dobra, mate proste smulu.

Preji hezky vecer,
-- Dalibor Straka