Mutt, odesilani posty (SMTP) [Was: Rozhovor nekolika lam...]

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Leden 25 19:30:36 CET 2004

> Ja myslesl ze jak jednou okusis mutt, tak nikdy zpet. Neco jako Vim...

  Tak to asi je, ale ja potrebuju i jine funkce, ktere mi mutt nenabidne
a nechci mit dalsi programy, dalsi okna, ... Potrebuju pracovat, ne se
zabyvat vecmi typu - jakym pak programem si dneska zajistim toto, apod.
To je samozrejne nadsazene, ale zhruba v tomto smeru jsem uvazoval.

> ale asi kdyz mate nejakou rozsahlou postu, tak je to takhle lepsi...
> vzpominate na mutta v dobrem? ma to cenu? pri tech par mailech denne, co
> mam...

  Ja ho pouzivam dal, na vzdalene cteni/odesilani posty. Nevzpominam v
dobrem, stale tvrdim, ze je to velmi dobry MUA :)

--
Robert Vojta