Rozhovor nekolika lam...

Jakub Maa01 Jirků maa01 na sosacek.org
Pondělí Leden 26 20:13:23 CET 2004

On Sun, Jan 25, 2004 at 06:58:21PM +0100, Petr Sigut wrote:
> Presne tak - ja se vzdycky podivam z ceho je to posilane a udelam si
> takovy predbezny usudek:)

Zas to neprehanejte, nekdy clovek nema jinou moznost :)

> Snad muj sylpheed neurazi... mutt jsem se chtel naucit - ale to bych
> musel rozbehat postfix. Az bude cas, pridavam do TODO.

Nevim jak se postfix konfiguruje, ale vetsinou na odesilani mailu
staci standartni konfigurace (aspon v debianu u eximu, ale nevim proc
by jinde nemela byt nejpouzivanejsi moznost prednastavena :)

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na sosacek.org>

7. Neozbrojena sekta neni sektou.
-- Universalni pravidla pro sekty