Rozhovor nekolika lam...

Martin Kysela bugtraq na centrum.cz
Neděle Leden 25 21:46:24 CET 2004

Naprosto souhlasim... Osobne pouzivam v soucasne dobe pro beznou
komunikaci "z donuceni" temer vyhradne MS Outlook (zrejme ve stredu
by se to mohlo konecne opet zmenit).

Pred casem jsem jednoho cloveka, ktereho povazuju za velmi kvalitniho
profesionala a odbornika, oslovil v souvislosti s jednim chystanym projektem.
Kdyz mi - bez znalosti jakychkoliv dalsich okolnosti, duvodu a pozadi -
odpovedel neco v tom smyslu, ze kdyz pouzivam Outlook, tak se se mnou
nebude vubec bavit a at jdu nekam, mel jsem chut ho zastrelit, rozkrajet,
upalit a vysypat do Vltavy.

Bohuzel ne vzdy je mozne pouzivat svobodny software a pokud to nekdo
nedokaze prijmout a smahem cloveka odsoudi jako "windowsaka", aniz
by ho zajimalo neco dalsiho, povazuji ho za pokrytce.

Nicmene tim uz se mozna dostavame trosku OT.

Martin Kysela

-----