Rozhovor nekolika lam...

Neděle Leden 25 20:50:06 CET 2004

On Sun, 25 Jan 2004, Zdenek Mazanec wrote:

> Spousta komercnich firem vam proste nedovoli dat si na stanici to, co
> chcete. Existuje proste neco na zpusob firemni IT politiky a s tim nic
> neudelate - muzete se samozrejme sbalit a jit jinam.

Jeste jsem si nevsiml, ze by nekde existovalo narizeni, ze na svou
soukromou korespondenci (do cehoz bude bezpochyby v drtive vetsine pripadu
patrit i linux.cz...jen at zvednou ruku lide, co jsou do teto konference
prihlaseni v ramci svych sluzebnich povinnosti) musi lidi pouzivat firemni
pocitac a tedy dodrzovat firemni IT politiku (to, co si myslim o
politice narizujici pouzivani nekterych, ehm, produktu, je jina vec).

Cili "soucit" si zaslouzi spis lidi, co se vymlouvaji na to, ze to jinak
nejde. Jde -- a dokonce k tomu ani neni treba davat vypoved (nebo byt pro
firmu natolik nepostradatelny, ze radsi bude zavirat oci nad porusovanim
firemni politiky <g>).