Rozhovor nekolika lam...

MARTIN KALENDA martin na kalenda.cz
Neděle Leden 25 21:25:51 CET 2004

Prvni ruka,
dost se pletete mozna jste vasnivy mutt,pine-ista ale ja mam kupodivu
wokeni mozilla mailer a v nem mam cca 7 uctu vcetne soukrome
korespondence. Ad psani pisu z toho kde prave sedim prave lezim v
posteli a notebook je mym stredobodem jako zdroj informaci tyce. Myslim
ze thread trosku utekl, pravda OE bych si na pc nedal ale i mozilla ma
sve mouchy - presto mi vyhovuje.

A u nas zadne doporuceni neexistuje jedina podminka ze to nebude outlook
:) to ze kolega zvladne v PINE denne vyridit cca 3000 ve me vzbuzuje
udiv, ja bych bez fitru, barvenych znaceni neudelal ani tuk a to mi
nechodi posty nijak moc (cca 500 mailu denne)

MK