Rozhovor nekolika lam...

Martin Herceg martin na ufon.sk
Neděle Leden 25 22:32:22 CET 2004

> Cili "soucit" si zaslouzi spis lidi, co se vymlouvaji na to, ze to jinak
> nejde. Jde -- a dokonce k tomu ani neni treba davat vypoved (nebo byt pro
> firmu natolik nepostradatelny, ze radsi bude zavirat oci nad porusovanim
> firemni politiky <g>).
vazeny pane sucit si zasluzite vy
ak ten clovek pouziva outlook nech ho pouziva
vas do toho PRD
a ak mi ten clovek dokaze pomoct radou rad ju prijmem
a je mi jedno ci mi ju poslal z mutt-u alebo Otlaku
do tejto konfery som sa prihlasil aby mi k niecomu pomohla
a myslim ze aj vatsina ludi takze by bolo fajn pocitat si zase o niecom inom

Martin Herceg
martin na ufon.sk
ufon na ufon.sk