Rozhovor nekolika lam...

Martin Damasek md.konf na centrum.cz
Neděle Leden 25 22:40:52 CET 2004

On Sunday, January 25, 2004, Martin Herceg wrote:

Zdravim,

> vazeny pane sucit si zasluzite vy ak ten clovek pouziva outlook nech
> ho pouziva  vas do toho PRD a ak mi ten clovek dokaze pomoct radou
> rad ju prijmem  a je mi jedno ci mi ju poslal z mutt-u alebo Otlaku
> do tejto konfery som sa prihlasil aby mi k niecomu pomohla a myslim
> ze aj vatsina ludi takze by bolo fajn pocitat si zase o niecom inom

Nemohu nez 100% souhlasit. Cela tahle debata se zvrhla docela uboze.
Delat si obrazek podle pouzivaneho klienta je trapne. Pokud je mail
citelny a zjevne neporusuje nejaka dana pravidla emailove komunikace,
melo by byt kazdemu sumafuk co si pouzivam. Je to moje vec a nikdo mi
do toho nema pravo mluvit. Pokud me podle toho bude nekdo soudit, tak
to asi snad neni clovek, se kterym bych chtel komunikovat. Mozna by
bylo zahodno si uvedomit, ze ona svoboda, kterou se svobodny software
snazi sirit spociva prave ve svobode zvolit si produkt, ktery mi
vyhovuje. A to vlastne i v pripade, kdy se nejedna o svobodny sw.
Takze myslim, ze napadani nekoho kvuli jeho (oblibenemu?) klientovi je
nanejvys nevhodne. A nazory uvedene uplne nahore jsou, dle meho nazoru
opravdu ubohe. Ach jo. Lidi myslete!

bye Martin Damasek