CSACEK - bug

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 26 12:57:47 CET 2004

> Nemate nekdo napad co s tim ? Stranky www.csacek.cz naznacuji ze csacek
> je mrtev a autor neodpovida. Nejde na prekodovani pouzit neco jineho ?

Jde, ale tim vyberem asi moc potesen nebudete. Ja na par serverech
udrzuju mod_czech. Posledni oficialni verze je pro nejakeho postarsiho
apache 1.3.n, n < 10, nicmene bez nejakeho extremniho usili se mi to
podarilo portovat na nejnovejsi 1.3 dokonce s apache-ssl.

Pak existuje mod_html, neni sice volne ke stazeni, ale kdyz jsem autorovi
napsal mail, obratem jsem zdrojak obdrzel (ted si nepamatuju, s jakou
licenci, protoze jsem to stejne nakonec nepouzil).

Martin Mares kdysi psal, ze ma rozmysleny mechanizmus prekodovani pro
apache 2, o necem se mluvilo i tady v listu, ale obavam se, ze se nic
konkretniho nerealizovalo.

IMHO uplne nejlepsi je v dnesni dobe se na prekodovani vykaslat uplne,
browsery uz vetsinou nemaji s cestinou problemy, pokud dostanou spravne
hlavicky. A tech par pripadu, kdy neco je potreba prekodovat, bych vyresil
nejakym cgi skriptem.

-- Honza Houstek

P.S. Kdyby nekdo extremne touzil po tom mod_czech pro nove apache, muzu ho
nekde vystavit. Ale rozhodne to neni vec, kterou bych nekomu doporucil
v soucasne dobe nasazovat, ja to vsude mam spis tak nejak na doziti.